
2021 Pan America™ 1250
Pan America™ 1250 to dwukołowa, wielozadaniowa maszyna stworzona do eksploracji, gotowa na przygody i dalekie wyprawy.
Zarezerwuj swoją jazdę już dzisiaj
Chociaż Harley-Davidson Pan America™ 1250 będzie dostępny w czerwcu, już teraz możesz dołączyć do grona pierwszych szczęśliwców, którzy na niego wsiądą.

Zupełnie nowy układ napędowy Revolution™ Max
Właśnie rozpoczyna się kolejny rozdział w ponad stuletniej historii legendarnych silników V-Twin. Revolution™ Max to chłodzony cieczą układ napędowy, zapewniający ponad 150 koni mechanicznych, imponujący moment obrotowy oraz płynny przyrost mocy, dzięki któremu kierowca doskonale panuje nad maszyną.
Wyróżniająca się konstrukcja
Zespoły projektowe i inżynieryjne H-D stworzyły wizję o praktycznym wymiarze, ale zakorzenioną w duchu kultowych amerykańskich pojazdów terenowych. Na rynku motocykli, które są do siebie coraz bardziej podobne, Pan America jawi się jako prawdziwa perełka z praktycznymi rozwiązaniami i wyjątkowym opakowaniem Harley-Davidson.


Wszędobylski Długodystansowiec
Wykorzystując dziedzictwo i doświadczenie H-D w budowaniu motocykli turystycznych, motocykl Pan America™ zaprojektowano tak, aby łatwo i pewnie prowadził się przy dużych prędkościach, nawet przy wielu bagażach i pełnym obciążeniu. Wyrafinowany, wydajny i intuicyjny - Pan America™ to motocykl, który pozostanie stabilny i pewny, bez względu na to, jak bardzo odkręcisz manetkę.
Dwufunkcyjny układ napędowy
Revolution Max™ 1250 jest integralnym elementem konstrukcyjnym podwozia motocykla. Rezygnacja z tradycyjnej ramy znacznie obniżyła ogólną wagę maszyny i przełożyła się na bardziej precyzyjne prowadzenie. Jest to bardzo odczuwalne, zwłaszcza w połączeniu z nisko zawieszonym środkiem ciężkości i niezwykle sztywnym podwoziem.
Opony H-D® / Michelin® Scorcher
Maszyna jeździ na kołach z odlewu aluminium - 19-cali przód i 17-cali tył - a opony zaprojektowano z myślą o wymogach jazdy turystycznej zarówno na zwykłych drogach, jak i w bardziej wymagającym terenie. Wszystkie aspekty, od konstrukcji wewnętrznej po profil zewnętrzny i bieżnik, zostały przeanalizowane przez Michelin pod kątem optymalizacji osiągów.
Wybierz własny tryb jazdy
Wybieraj spośród pięciu wstępnie zaprogramowanych trybów jazdy (Sport, Road, Rain, Off-Road oraz Off-Road Plus) lub stwórz swój własny tryb niestandardowy - dostosuj motocykl pod siebie wybierając własną kombinacje parametrów, takich jak oddawanie mocy czy siła hamowania silnikiem oraz ustawienia systemu kontroli hamowania w zakręcie (C-ABS) i systemu kontroli trakcji z działaniem w zakręcie (C-TCS).

2021 Pan America™ 1250 Special
Motocykl Pan America™ 1250 Special to nasza flagowa, dwukołowa, wielozadaniowa maszyna stworzona do eksploracji, gotowa na przygody i dalekie wyprawy.
Zarezerwuj swoją jazdę już dzisiaj
Chociaż Harley-Davidson Pan America™ 1250 Special będzie dostępny w czerwcu, już teraz możesz dołączyć do grona pierwszych szczęśliwców, którzy na niego wsiądą.

Ekskluzywne Wyposażenie
Nie bez powodu nazwaliśmy go Special. Pan America 1250 Special, stworzony z myślą o rywalizacji z najlepszymi motocyklami z segmentu ADV, wprost ocieka dodatkami i funkcjami klasy premium.
- Półaktywne zawieszenie z systemem kontroli obciążenia pojazdu (VLC)
- System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
- Podpórka centralna
- Wielopozycyjny pedał hamulca tylnego
- Gmole
- Aluminiowa osłona silnika
- Adaptacyjny reflektor przedni Daymaker® Signature
- Owiewki na dłonie
- Podgrzewane manetki
- Amortyzator skrętu
- Opcja instalowana fabrycznie: System ARH (Adaptive Ride Height)
- Opcja instalowana fabrycznie: Bezdętkowe koła szprychowe


System adaptive ride height
Funkcja adaptacyjnej wysokości jazdy debiutuje w motocyklu Pan America 1250 Special. Ta fabrycznie instalowana opcja dodaje kierowcy pewności siebie obniżając wysokość siedzenia po zatrzymaniu oraz utrzymując optymalne ustawienia zawieszenia podczas jazdy, a odbywa się to poprzez regulowanie napięcia wstępnego na podstawie pomiarów obciążenia.

Koła szprychowe ze stali nierdzewnej
Dostępne jako fabrycznie instalowana opcja. Koła są zaplatane przez aluminiową obręcz, szprychami ze stali nierdzewnej, poza stopką opony. Taka konstrukcja pozwala korzystać z opon bezdętkowych, co odejmuje wagę dętki oraz umożliwia naprawę szprych na trasie. Poluzowane lub złamane szprychy można serwisować lub wymieniać bez zdejmowania koła z motocykla i bez ściągania opony.

Adaptacyjny reflektor przedni Daymaker®
Dzięki wykorzystaniu technologii ABS IMU system ustala przechył boczny motocykla i automatycznie rzuca dodatkowe światło na boki, aby oświetlić obszary drogi, które pozostałyby niedoświetlone przez reflektor LED niewyposażony w tę technologię.

Półaktywne zawieszenie
System reaguje na pozycję zawieszenia, szybkość pojazdu, przyspieszenie pionowe, kąt i wartość przechyłu, przepustnicę, siłę hamowania i wybrany tryb jazdy, aby zachować żądany poziom komfortu. Istnieje pięć wstępnie zaprogramowanych profili w zdefiniowanych trybach jazdy: Sport, Road, Rain, Off-Road oraz Off-Road Plus