Otwieramy nowy rozdział w historii najstarszej rodziny H-D, dzięki mocy zupełnie nowego silnika Revolution™ Max 1250T. Powiedzieć, że jest to stuprocentowy Sportster™, to za mało. Przygotuj się na wydajność i osiągi, które przekraczają wszelkie oczekiwania
Długość: | 2270 mm |
Overall width: | 843 mm |
Overall height: | 1089 mm |
Wysokość siodła: | 734 mm |
Wysokość siedzenia bez obciążenia: | 765 mm |
Prześwit: | 103 mm |
Kąt pochylenia główki ramy (stopnie): | 30 |
WYPRZEDZENIE: | 148 mm |
Rozstaw osi: | 1520 mm |
OPONY, PRZÓD - SPECYFIKACJA: | 160/70TR17 73V |
Opony, tył – specyfikacja: | 180/70R16 77V |
Pojemność zbiornika paliwa: | 11.8 l |
Objętość oleju (z filtrem): | 3.5 l |
Masa, bez płynów: | 221 kg |
MASA, GOTOWY DO JAZDY: | 227.70 kg |
Fork angle: | 28 |
Reserve fuel capacity, fuel injection: | 3 l |
Coolant capacity: | 2.2 l |
Gross axle weight rating, front: | 163 kg |
Gross axle weight rating, rear: | 270 kg |
Silnik: | Revolution® Max 1250T |
Średnica cylindra: | 105 mm |
Skok Tłoka: | 72.3 mm |
Pojemność: | 1252 cm3 |
Stopień sprężania: | 12.0:1 |
Układ paliwowy: | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Air cleaner: | Downdraft intake, tuned velocity stacks, washable filter media |
Wydech: | 2-into-1-into-2; catalyst in muffler |
Lubrication system: | Semi-Dry Sump |
Napęd główny: | Gear, 49/89 ratio |
Przełożenie 1. Bieg: | 12.21 |
Przełożenie 2. Bieg: | 9.022 |
Przełożenie 3. Bieg: | 6.994 |
Przełożenie 4. Bieg: | 5.641 |
Przełożenie 5. Bieg: | 4.731 |
Przełożenie 6. Bieg: | 4.131 |
Final drive: | Belt, 80/34 ratio |
Clutch: | Mechanical, 8 plate wet, assist & slip, 1090N |
Transmission: | 6-speed |
Metoda pomiaru momentu obrotowego silnika: | J1349 |
Moment obrotowy silnika: | 127 Nm |
Moment obrotowy silnika (obr./min.): | 6000 |
Moc: | 121 HP / 90 kW @ 7500 rpm |
Przechył boczny, prawy (stopnie): | 34 |
Przechył boczny, lewy (stopnie): | 34 |
Metoda pomiaru zużycia paliwa: | Estimated City/Hwy |
Zużycie paliwa: | 4.8 l/100 km |
Koła, przód – typ: | Aluminum cast, satin black |
Koła, tył – typ: | Aluminum cast, satin black |
Hamulce, typ zacisku: | Front: radially mounted, monoblock, 4-piston caliper Rear: floating, single piston caliper |
Przedni widelec: | 43 mm inverted fork with compression, rebound and spring preload adjustability. Aluminum fork triple clamps. |
Tylne amortyzatory: | Linkage-mounted, piggyback monoshock with compression, rebound and hydraulic spring preload adjustability |
Wskaźniki: | 4 inch viewable area TFT display with speedometer, gear, odometer, fuel level, clock, trip, ambient temp, low temp alert, side stand down alert, TIP over alert, cruise, range and tachometer indication BT capable - phone pairing to access phone calls, musi |
Battery: | Sealed, maintenance-free, absorbed glass mat (AGM) battery, 12V, 12Ah, 225 CCA at 0°F |
Charging: | Three-phase, 45 Amp system (300 Watts @13 Volts, 1200 rpm, 585 Watts max power @ 13 Volts, 2250 rpm) |
Starting: | 0.9 kW electric with direct drive starter motor engagement |
Electric power outlet: | USB C-Type , Output 5V at 2.4 Amp |
Screen size: | 4.3 in (109 mm) |
Typ: | Color TFT |
Specyfikacja słuchawek (jeśli są): | Bluetooth |
Zestaw głośnomówiący – za pośrednictwem bluetooth: | Standard |
Rozpoznawanie mowy: funkcje telefonu: | Phone dependent |
Rozpoznawanie mowy: tuner/media/nawigacja: | Phone dependent |
Języki syntezatora mowy (tts): | Phone dependent |
Interkom dla kierowcy I pasażera: | Headset function only |
Ekran informacji o pojeździe (temperatura powietrza, ciśnienie oleju I eitms): | TPMS, Engine temp, Battery Voltage, Ambient Air Temp |
USB: | Charging and Instrument update, USB-C, 5V, 3A |
Bluetooth: | Phone/Media Supported |